Index 9 Observatori 9 Comissió Permanent

COMISSIÓ PERMANENT

La Comissió Permanent és l’òrgan encarregat de dirigir i coordinar el funcionament de I’OAT per a la consecució dels seus objectius, el desenvolupament de les seves funcions i el compliment del seu pla de treball. Es deu al Plenari, a qui rendeix comptes de les seves actuacions.

S’encarrega de convocar i preparar les sessions del Plenari i els debats, assegurant la claredat i justificació de les propostes, i l’aportació de tota la documentació necessària.

En formen part la Presidència, la Vicepresidència, la Secretaria, la Coordinació, els i les representants dels grups de treball i tres vocals elegits pel Plenari.

Documentació de les reunions

Reunió ordinària 22 de maig

Veure l'ordre del dia
Dia: Dimecres, 22 de maig de 2025
Hora: 16:00 h.
Lloc: SEU OAT (carrer de Martín Díez, 7, 2ª planta- 08221 Terrassa)                      

1. Aprovació acta de la darrera Comissió Permanent del 2 d’abril de 2025.

2. Repassar dates reunions de Comissions Permanents i Plenaris OAT:
– Permanent 5 de juny
– Permanent 18 de setembre
– Permanent 16 d’octubre
– Permanent 13 novembre
– Permanent 4 de desembre
– Plenari 17 de juny + sopar (ja confirmat)
– Plenari d’urna 30 de setembre
– Plenari 30 d’octubre
– Plenari 18 de desembre

3. Relleu càrrecs: Calendarització Procés electoral renovació càrrecs fins el
Plenari Urna.

4. Informació Grups OAT i Consellers (CAT).

5. Informació Presidència i Vicepresidència.
– Responsabilitat substitució comptadors obsolets (escrit FACUA).
– Sentència a favor de TAIGUA en relació a l’article publicat a El Economista.
– Xerrada Cardedeu
– Reunió metodologia el 21 de maig
– Roda premsa Ajt. tema protocol Ajuts socials.
– Consulta municipalització Almacelles.
– Sopar dia Plenari al Vapor Cortès (Beta).
6. Temes sobrevinguts

    Reunió ordinària 2 d'abril

    Veure l'ordre del dia
    Dia: Dimecres, 2 de abril de 2025
    Hora: 16:00 h.
    Lloc: SEU OAT (carrer de Martín Díez, 7, 2ª planta- 08221 Terrassa)                      

    1. Aprovació acta de la darrera Comissió Permanent del 11 de març de 2025.

    2. Reflexions sobre el darrer Plenari i inaguració seu OAT.

    3. Relleu càrrecs

    4. Temes pendents, Preparar reunió Medologia Treball a 3 bandes.

    5. Usos del local. Quins grups faran les seves reunions a la Seu. Horari apertura la públic / gestió atencions amb cita prèvia? Valorar AA o altres mitjans portàtils (ventiladors, estufeta).
    6. Informació Presidència – Vicepresidència (Suport a Projecte Núria UPC / possible reunió amb Masnou per trasllat experiència OAT)
    7. Temes sobrevinguts

      Reunió ordinària 11 de març

      Veure l'ordre del dia
      Dia: Dijous, 6 de març de 2025
      Hora: 16:00 h.
      Lloc: SEU OAT (carrer de Martín Díez, 7, 2ª planta- 08221 Terrassa)                      

      1. Aprovació acta de la darrera Comissió Permanent del 13 de febrer de 2025.

      2. Informació sobre Plenari d’urna de l’OAT

      3. Informació Grups de treball + Consell Adm TAIGUA

      4. Revisió Punts Ordre del dia del Plenari de març.

      • Proposta de l’AVV del S.XX d’afegir un punt de l’ordre del dia al Plenari de març de l’OAT.
      5. Informació Presidència – Vicepresidència:
      • Aportació de 100 euros com OAT a l’esdeveniment de la RAP, del dia 24/3, organitzat al Congrés dels Diputats. Ho està gestionant ESF i és un treball de suport a la xarxa d’entitats que treballen en la defensa dels valors de la NCA.
      • Campanya ADENC contra el 4t cinturó: els demanem que ho expliquin al Plenari?
      • Reunió AieV a Manlleu, divendres 28 de 18 a 20h.
      6. Seu OAT (Inauguració el dia 18 de març).
      7. Temes sobrevinguts

        Reunió ordinària 13 de Febrer

        Veure l'ordre del dia
        Dia: Dijous, 13 de febrer de 2025
        Hora: 16:00 h.
        Lloc: Casal Cívic de Sant Pere (Passeig del Vint-i-dos de Juliol, 337)                          

        1. Aprovació acta 21 de gener.

        2. Tema Tarifes.
        2.1 Acord sobre la proposta ciutadana (consum domèstic)
        2.2 Seguir treballant els usos industrial, comercial, municipal i altres usos com Piscines privades/relació amb el Pla de Sequera.

        3. Informació Grups de treball:

        4. Reunió amb Ajt. per millorar metodologia de treball/continuïtat OAT.

        5. Informació Presidència – Vicepresidència:
        5.1 Assamblea AMAP (sotspresid a TRS/dificultats tema contractacions públiques…)
        5.2 Entrevista pel canal TSA – Via 15.
        5.3 Celebració 6è aniversari
        6. Seu OAT – Novetats.
        7. Demanda assessorament (Anna Rius de Observatori del DESC)
        8. Temes sobrevinguts

          Reunió ordinària 21 de Gener

          Veure l'ordre del dia
          Dia: Dimarts, 21 de gener de 2025
          Hora: 16:00 h.  
          Lloc: Casal Cívic de Sant Pere (Passeig del Vint-i-dos de Juliol, 337)                           
           

          1. Aprovació de l’acta de la passada Comissió Permanent del 28 de novembre de 2024.

          2. Pla de treball 2025 i pressupost

          3. Informació Grups de treball:

          – Comunicació
          – Dret Humà a l’Aigua i Justícia Social
          – Indicadors i Control Social
          – Educació
          – Qualitat i Sabor de l’Aigua
          * Informació dels Representants del Consell d’Adm de TAIGUA.

          4. Modificació Reglament OAT. Comissió ampliada de membres del Plenari per a la seva proposta de reforma al Ple de l’Ajuntament – Doc Drive

          5. Repàs de temes pendents: Treballadors TAIGUA a Abrera – Reunió Metodologia amb la Tinenta Alcalde Patrícia Reche – Relleus OAT (Presidència – vicepresidència – CAT).
          6. Seu OAT – Novetats.
          7. Temes Sobrevinguts.

           

              Reunió ordinària 28 de Novembre

              Veure l'ordre del dia
              Ordre del dia:
                1. Aprovació Acta dia 24 d’octubre
                2. Seguiment Pressupost i Pla de Treball OAT 2024
                3. Proposta de Pressupost i Pla de Treball OAT 2025
                4. Informacions grups de treball OAT 
                5. Modificació Reglament OAT. Enviar mail al Plenari i de creació Comissió
                6. Repàs de temes pendents
                  1. SEU OAT Novetats
                  2. Incorporació al Plenari OAT de AVV Poble Nou i Zona esportiva
                7. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 24 d'Octubre

                  Veure l'ordre del dia
                  Dia: Dijous, 24 d’octubre de 2024
                  Hora: 16:00 h.
                  Lloc: Casal Cívic de Sant Pere (Passeig del Vint-i-dos de Juliol, 337)
                  1. Aprovació de l’acta de la passada Comissió Permanent del 19 de setembre de 2024.
                  2. Proposta ciutadana al Ple.
                  3. Seguiment Pressupost i Pla de Treball OAT 2024.
                  4. Modificació del Reglament de l’OAT
                  5. Repàs de temes pendents
                  • Reunió Alcalde
                  • Seu OAT- novetats
                  • Activitats previstes (Diàlegs de l’Aigua, dia 22 ó 23 de novembre)
                  • Edurne Bagué (proposta de treball – activitat)

                  6. Informacions breus dels grups de treball OAT

                  7. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 19 de Setembre

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’acta de la passada comissió permanent del 6 de juny de 2024.

                  Punt 2. Resum i conclusions de la reunió del 17 de setembre de la Comissió de Tarifes a 3
                  bandes
                  Punt 3. Preparació i convocatòria del Plenari extraordinari de revisió dels sistema Tarifari.
                  • Informar al Plenari del treball de les Comissions de tarifes i conclusions.
                  • Debatre a la Permanent si presentem al Plenari, per sotmetre a votació, un
                  document i una Proposta ciutadana de Tarifes. (que s’ha de presentar a
                  Qualitat democràtica abans del 10 octubre, pel Ple Ajuntament del 27/10)
                  • Debatre al Plenari si fem un document d’al·legacions a l’Ordenança fiscal.
                  Punt 4. Repàs temes pendents
                  • SEU OAT (informació del procés del conveni)
                  • Reunió alcaldia 1 octubre (temes a tractar)
                  • Relleus càrrecs OAT i relleu generacional, foment participació.
                  • Activitats previstes pel trimestre final (Veganfest (14set), Jornades futur
                  Rieres (21set), – -Presentació Aiguapolis, Debats públics Aigua (nov)

                  Punt 5. Seguiment Pressupost i Pla de Treball OAT 2024
                  Punt 6. Informacions breus dels grups de treball OAT.
                  Punt 7. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 6 de Juny

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’acta de la passada comissió permanent del 14 de maig de 2024.

                  Punt 2. Repàs de temes pendents

                  – Taller al D6 d’Ajuts Socials
                  – Reunió 3 eixos del 7 de juny
                  – Reunió Alcaldia
                  – SEU OAT

                  Punt 3. Comissió seguiment Impacte Tarifes.

                  – Reunió Comissió Tarifes a 3 eixos 8 de maig
                  – Dictamen OAT.
                  – Nova Reunió comissió OAT amb el Síndic el 18 de juny.

                  Punt 4. Seguiment Pressupost i Pla de Treball OAT 2024

                  Punt 5. Informacions dels grups de treball OAT.

                  Punt 6. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 14 de maig

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’acta de la passada comissió permanent del 16 d’abril de 2024.

                  Punt 2. Informació de Presidència i Vicepresidència.

                  • Assumptes pendents: Reunió Alcalde / SEU OAT
                  • Signatura Manifest ADENC
                  • Bústia on centralitzar correus OAT a l’Ajuntament.

                  Punt 3. Comissió seguiment Impacte Tarifes.

                  • Reunió comissió OAT ampliada el 22 abril (amb els partits polítics + FAVT + AVV)
                  • Reunió Comissió Tarifes a 3 eixos 8 de maig

                  Punt 4. Incorporació nova entitat al Plenari de l’OAT: Observatori dels Drets Socials de Terrassa. I seguiment de estudi de les representacions i assistències al Plenari).

                  Punt 5. Informació representants Consell Adm Taigua

                  • Tema legitimitat OAT.

                  Punt 6. Informacions dels grups de treball OAT.

                  Punt 7. Temes sobrevinguts.

                  Reunió ordinària 16 de abril

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’acta de la passada Comissió Permanent extraordinària del 12 de març de 2024.
                  Punt 2.  Assumptes pendents:
                  • Comunicació dors factures-s’està informant insuficientment i malament des de TAIGUA
                  • Seguiment implantació comptadors emergència
                  • Reunió finalitzar tríptic treballat entre grup comunicació i DHAS

                  Punt 3. Comissió seguiment Impacte Tarifes.
                  Punt 4. Incorporació nova entitat al Plenari de l’OAT: Observatori dels Drets Socials de Terrassa
                  Punt 5. Temes sobrevinguts.

                  Reunió ordinària 12 de març

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’acta de la passada Comissió Permanent extraordinària del 16 de gener i la del 23 de gener de 2024.
                  Punt 2. Informació de Presidència i Vicepresidència.
                  Punt 3. Reunió de grups de l’OAT (Aprovació Acta i comentari de graella Eixos i activitats grups OAT 2024).
                  Punt 4. Repàs dels temes pendents amb l’Ajuntament:
                  Punt 5. Posicionament del OAT al Consell d’administració de TAIGUA del 19 de març.
                  Punt 6. Informacions dels Grups de Treball
                  Punt 7. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 23 de gener

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’Acta anterior

                  Punt 2. Informació de Presidència i Vicepresidència

                  Punt 3. Trobada de la Permanent per definir Objectius OAT 2024.

                  Punt 4. Repàs dels temes pendents amb l’Ajuntament:

                  Punt 5. Pla Estratègic de l’OAT 2024:

                  Punt 6. Diàlegs públics i retiment de comptes, jornada matinal

                  Punt 7. Visita districtes Nou sistema tarifari Taigua

                  Punt 8. Informacions dels Grups de Treball

                  Punt 9. Temes sobrevinguts

                  Reunió Extraordinaria 16 de gener

                  Veure l'ordre del dia

                  Acta

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Sessions informatives sobre la nova Tarifa d’aigua als districtes de la ciutat

                  Reunió ordinària 28 de novembre

                  Veure l'ordre del dia

                  Acta

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’Acta dia 24 d’octubre.

                  Punt 2. Presentació esborrany memòria 2022 per revisió i tenir-la llesta pel Plenari de 21 de desembre.

                  Punt 3. Tancament Pressupost 2023

                  Punt 4. Construcció propostes Pressupost i Pla de treball 2024

                  Punt 5. Valoració taller Edurne sobre la Diagnosi treball a 3 bandes i OAT.

                  Punt 6. Informació Sessions Taula Nacional de l’Aigua

                  Punt 7. Informació dels Grups de Treball.

                  Punt 8. Informació Presidència

                  Punt 9. Informació a comentar pel Plenari 21/12

                  Punt 10. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 24 d'Octubre

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Aprovació de l’Acta del dia 19 de setembre

                  Punt 2. Tancament del Pressupost i del Pla de treball

                  Punt 3. Pla de treball 2024

                  Punt 4. Informació de Presidència i Vicepresidència

                  Punt 5. Informacions breus del Grups de Treball

                  Punt 6. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 19 de setembre de 2023

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del día

                  1. Aprovació de l’Acta de la passada Permanent de 22 de juny de 2023

                  2. Informació de Presidència i Vicepresidència

                  3. SOM AIGUA – Activitats previstes

                  4. Calendari d’altres Activitats previstes 2023

                  5. Estat del Pressupost i del Pla de treball 2023

                  6. Reflexió sobre ajuts socials aigua

                  7. Taula Nacional de l’aigua de Catalunya 

                  8. Informe número 13 elaborat pels Grups de Dret Huma de l’Aigua i d’Indicadors i Control Social que presentaran a les Regidories de l’Aigua i Drets Socials

                  9. Informacions breus dels Grups de Treball

                  10. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 22 juny de 2023

                  Veure l'ordre del dia

                  1. Ordre del dia

                  2. Informació de Presidència i Vicepresidència

                  3. Estat tasques Bea i Paco

                  4. Estat del conveni espai CET  i noves propostes de Seu

                  5. Memòries 2021 i 2022.

                  6. Estat del Pressupost i Pla de treball 2023

                  7. Seguiment Eixos de treball

                  8. Reflexió Roda de premsa del 21 d’abril “Per un Pacte Social de l’Aigua de Terrassa 2023

                  9. Informacions dels Grups de Treball

                  10. Informació sobre el Consell d’Adm de Taigua

                  11. Aportacions de l’OAT al «Manual Operattivo para el diseño e implantación de observatorios ciudadanos del agua» de AEOPAS.

                  12. Article “Relaciones entre niveles de burocracia y sus efectos en la coproducción de servicios de salud pública” Síntesi o reflexió col·lectiva del contingut. Arguments esquemàtics pel text referent a la participació i models de democràcia.

                  13. Enviament informació comunicativa – Campanya Sequera per l’Ajuntament de Terrassa.

                  14. Temes sobrevinguts

                  Reunió Extraordinària 25 abril de 2023

                  Veure l'ordre del dia

                  1. Ordre del dia

                  2. Aprovació acta anterior

                  3. Informació de Presidència i Vicepresidència

                  4. Reflexió roda de premsa del 21 d’abril

                  5. Informació del Grups de Treball

                  6. Organització de la presentació del treball Dret Humà a l’Aigua de Terrassa per Enginyeria sense Fronteres

                  7. Participació en el Fórum d’entitats

                  8. Temes sobrevinguts

                  Reunió extraordinària 16 Març de 2023

                  Veure l'ordre del dia

                  1. Ordre del dia

                  2. Punt 1. Per un Pacte de Ciutat sobre l’aigua

                  Reunió ordinària 7 Març de 2023

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  Punt 1. Acta anterior per aprovar.

                  Punt 2.1 Activitats realitzades

                  Punt 2.3 Informe activitats properes

                  Punt 4 Resum de la reunió Unificació ajuts a l’aigua

                  Punt 5 Pla de treball Abstament i Eixos

                  Punt 5 Propostes OAT

                  Punt 6 Document per un Pacte de Ciutat sobre l’aigua

                  Acta de la reunió

                   

                   

                  Reunió ordinària 9 Febrer de 2023

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  1. Aprovació de l’Acta del dia 29 de novembre

                  1.1 Informe Cessament membres del Plenari

                  2.1 Pla de treball Abastament 2023

                  2.1.1 Resum Reunió Plans de Treball

                  2.2 Informe d’Activitats

                  2.3 Estat del conveni amb el CET

                  5. Comunicat Pacte de ciutat

                  Acta de la reunió

                  Reunió extraordinària 13 Desembre de 2022

                  Reunió ordinària 29 Novembre de 2022

                  Veure l'ordre del dia

                  Ordre del dia

                  1. Aprovació de l’Acta del dia dimarts 8 de novembre

                  2. Informació de Presidència i Vicepresidència OAT

                  2.1 Bases Premis Muncuni

                  3. Pla de Treball 2023 i estat dels eixos

                  3.1 Jornada sobre els benefecis dels telecomptadors

                  3.2 Museu aigua Terrassa

                  3.3 Govern de l’aigua de Terrassa

                  4. Estat del Pla de Treball i pressupont any 2022

                  5. Estat de la memoria 2021

                  6. Valoració de la jornada pública DHA i JS, Parlem d’aigua: 1ªJornada Pública del Dret Humà a l’Aigua a Terrassa.

                  7.  Relleu dels càrrecs Presidència i Vicepresidència i representant del Consell d’Administració.

                  8. L’elecció de la nova sindicatura

                  9. Ordre del dia i organització audiovisual i del càtering del plenari del 20 de desembre

                  10. Elecció de la sindicatura de greuges de Terrassa

                  11. Temes sobrevinguts

                  Reunió ordinària 8 Novembre de 2022

                  Reunió ordinària 28 setembre de 2022

                  Reunió ordinària 28 juny de 2022

                  Reunió ordinària 10 maig de 2022

                  Reunió Extraordinària 25 abril de 2022

                  Reunió ordinària 24 febrer de 2022

                  Reunió ordinària 27 gener de 2022

                  Reunió ordinària 3 de desembre de 2021

                  Reunió ordinària 18 noviembre de 2021

                  Reunió ordinària 23 setembre de 2021

                  Reunió ordinària 8 juliol de 2021

                  Reunió Extraordinària 17 juny de 2021

                  Reunió ordinària 13 maig de 2021

                  Reunió ordinària 22 març de 2021

                  Reunió extraordinària 18 de febrer de 2021

                  Reunió ordinària 26 gener de 2021

                  Reunió ordinària 25 de novembre de 2020

                  Reunió ordinària 24 de setembre de 2020

                  Reunió ordinària 2 de juliol de 2020

                  Reunió ordinària 15 de juny de 2020

                  Reunió ordinària 5 de juny de 2020

                  Reunió ordinària 20 de febrer de 2020

                  Reunió ordinària 30 de gener de 2020

                  Reunió ordinària 19 de desembre de 2019

                  Reunió ordinària 12 de novembre de 2019

                  Reunió ordinària 17 d’octubre de 2019

                  Reunió ordinària 19 de setembre de 2019

                  Reunió ordinària 2 de juliol de 2019

                  Reunió ordinària 28 de maig de 2019